dissabte, 7 de juny del 2014

Biografia de Johann Pachelbel amb iFun Face!

Bon dia, avui us presentaré un treball realitzat amb iFun Face. Cadascuna de les persones de 2n d'ESO ha escollit un compositor d'alguna de les cançons que hem treballat  a classe durant tot aquest llarg curs i n'ha fet la seva biografia. Jo he escollit un compositor del Barroc anomenat Johann Pachelbel i els altres alumnes n'han escollit de diferents segons els seus gustos: més actuals, clàssics...

El treball es podia realitzar amb diferents apps segons com el voliem fer i segons si el nostre dispositiu era Android o Apple. Per Apple hi havia l'aplicació anomenada YAKiT gratuïta. Talking Gina és apta tant per Apple com per Android però per Apple no és gratuïta. L'iFunFace i el Tellagami són dues eines aptes tant per Apple com per Android i són gratuïtes.
Jo l'he fet amb iFunFace amb el meu dispositiu Android.
El funcionament de les aplicacions és molt senzill. Jo ara us explicaré en què ha consistit el meu treball:

1. Preparar prèviament el text que voldrem gravar al 5è pas.
2. Sel·leccionar una imatge de la persona que fem la biografia.
3. Marcar la zona de la cara que serà el que podeu veure en el vídeo.
4. Marcar la boca per tal de que mentre parli es vagi obrint i tancant.
5. Gravar el que havíem preparat al primer pas.
6. Modificar la veu (opcional).
7. Compartir i penjar a YouTube.
Doncs, aquí us deixo el meu resultat després d'haver seguit tots aquests passos:



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada