dijous, 15 de maig del 2014

Música dels 70. Música disco

Hola! Aquests dies hem començat la música dels anys 70, i per aprofundir el tema cada company de classe ha realitzat un treball analitzant els estils del música dels 70. Jo he fet un treball sobre la música disco

En aquest treball he posat una breu explicació de què era la música disco i de cantants i grups de música d'aquest estil. He posat, també, un exemple de les cançons que tocaven.



El treball està fet amb Thinglink (amb l'ordinador), però també hi ha l'aplicació de Thinglink. El collage de fotos l'he fet amb una aplicació mòbil, el Photo Grid

Doncs bé, aquí us deixo el meu treball de la música disco:




1 comentari:

  1. L'aplicació m'ha semblat genial Cristina. Tal com dius tu, és com Educreations, llàstima que jo no la pugui provar. El treball també m'ha semblat interessant per la ràpida visió sobre el que és la música disco i els seus principals representants. La llàstima és que no hi hagis posat una mica de música.

    ResponElimina