divendres, 21 de març del 2014

Els instruments de percussió: La bateria

http://www.educreations.com/lesson/view/parts-de-la-bateria/18882327/?s=GuqT9c&ref=appemail
Bona tarda, avui el Gerard Ochoa i jo, en Pablo Padilla, hem quedat per fer un treball sobre les parts de la bateria, explicant breument una mica la funció que tenen cada un dels instruments que en formen part. Per fer el treball hem utilitzat una app mòbil només apta per Apple, que es diu Educreations.

Aquí us ho deixo, espero que us serveixi d'ajuda a tots!




Els instruments de la bateria es poden classificar en Idiòfons o Membranòfons

Bombo:  Membranòfon Indeterminat
Caixa: Membranòfon Indeterminat
Tom-Toms: Membranòfon Indeterminat
Tom Base: Membranòfon Indeterminat
Plat Crash: Idiòfon Indeterminat
Hi Hats: Idiòfon Indeterminat

5 comentaris:

  1. molt be Gerard i pablo molt interesan i m'agradat molt us felicito

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracies, pels teus ànims, això ajuda a un a adonar-se'n compte de que el seu esforç no és envà!

      Elimina
  2. Molt bona presentació! Jo no toco la batería i no sé com funciona però amb aquesta presentació he pogut apendren els seus components i la funció de cadascun. Les il·lustracions i la informació breu i clara m'ha ajudat a entendreu millor.

    ResponElimina
  3. Estic d'acord amb la Mireia, la presentació m'ha ajudat a apendre les parts de la bateria i les seves funcions ja que no l'he tocat mai. És una presentació molt clara que m'ha agradat bastant.

    ResponElimina
  4. Molt bonic! Trobo que heu fet molt bon treball, l'única errada que e vist que parlant de la Caixa, Pablo, no son compasos si no, pulsacions. Però apart d'això molt be treballat!:)

    ResponElimina