dijous, 3 d’abril del 2014

Paisatges sonors Audioboo - 2n ESO C

Hola, aquesta és la meva primera publicació en el blog. Em presento: sóc la Marina i sóc alumna de 2n d'ESO.

El primer trimestre d'aquest curs, tots els alumnes del meu curs vam fer un treball que tractava dels paisatges sonors. M'explico: feiem grups en totes les tres classes i gravàvem algun so dels que sentim dia rere dia, però sovint no ens hi fixem. És un treball ben curiós, i molts no ens vam fixar en els sons i sorolls que ens envolten fins al moment d'aquest treball. 

Vam utilitzar l'aplicació mòbil d'Audioboo, una eina fàcil de fer servir que grava amb una bona qualitat sonora. Amb Audioboo també pots afegir una imatge al "boo", que és com se li diu a la teva gravació, li pots posar títol i descripció, pots retallar l'àudio com vulguis, entre d'altres coses. 

Aquí us deixo els treballs de la meva classe, 2n C.

















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada