dijous, 24 d’abril del 2014

Recordem la diada de Sant Jordi amb Animoto!

Hola de nou a tots!
Com ja és costum de cada any, al nostre institut: l'INS Joan Puig i Ferreter, ahir es va celebrar els divuitens Premis de Literatura de Sant Jordi. És un acte en el qual els alumnes (que participen voluntàriament) presenten poemes o bé històries en qualsevol llengua. Diversos professors de l'institut els llegeixen i escullen entre tots els que els hi semblen els millors. Doncs bé, ahir vaig estar a l'acte i com s'ha fet desde fa temps, anava acompanyat de música i d'alumnes recitant diferents poemes. 

Vaig fer unes quantes fotografies de l'ambient que hi havia i dels meus companys, després les vaig adjuntar a una aplicació gratuïta, molt senzilla d'utilitzar i molt resultona, que es diu Animoto. M'ha agradat molt ja que es poden afegir imatges, videos, música de fons, etc. Aquesta està disponible tan per Apple com per Android. Us la recomano!
Aquí us deixo la petita presentació que he fet, espero que us agradi:




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada