dijous, 1 de maig del 2014

Parts del Sitar i l'Ukelele amb Skitch

Bon dia! Aquestes últimes semanes hem estat treballant a classe els instruments de corda, i l'Adelaida ens va ensenyar una app molt xula anomenada Skitch, tant disponible per Android, com per Apple.
I amb aquesta app fer un treball d'assenyalar les parts de qualsevol instrument de corda.
La Laura Pareja de la meva classe ha fet l'ukelele i jo el sitar; us deixem aquí els nostres treballs.

                                                                                   

Aquest és el treball de la Laura.

  




















I aquest és el meu treball.

2 comentaris:

  1. Molt bé Pablo, m'han agradat molt els vostres treballs, trobo que estan molt complets. També m'ha agradat molt que hagis triat el sitar, un instrument estranger al que hi estem molt poc habituats.

    ResponElimina
  2. M'ha agradat molt el teu treball Pablo, ja que el sitar és un instrument que jo no coneixia. Bona feina els dos!

    ResponElimina