dijous, 20 de març del 2014

Tons i semitons del piano

                                                     Hola! Aquest és el meu primer article que penjo en el bloc. 
Aquests dies, a classe de música, hem estat treballant les escales, els arpegis, els acords i els intervals. Per això, la Mireia i jo hem decidit fer una presentació en la que us expliquem els tons i semitons d'un piano. Aquest treball l'hem realitzat gràcies a una aplicació només apta per a Apple anomenada Educreations, una fantàstica App que ens permet explicar-vos a l'hora que dibuixem o afegim imatges. 

Esperem que us agradi i que no us quedin dubtes!


3 comentaris:

  1. M'ha agradat molt el vostre treball i m'ha servit per recordar els tons i semitons... Però crec que caldria haver explicat una mica més la distància que hi ha entre cadascuna de les notes del piano, es nota que us ho heu treballat molt!

    ResponElimina
  2. Està super bé el vostre treball! m'ha servit molt per entendre encara més, la distància de les notes. Un petit detall que hagués fet jo, seria explicar una mica més en el moment que es queda parada la imatge amb un silenci. Tot i així, m'ha agradat molt!

    ResponElimina
  3. Ha quedat molt bé aquest treball, recomano tal com a dit la Mónica explicar una mica més detallat la distància de les notes del piano, però en general molt bona feina. Felicitats nenes!:)

    ResponElimina